Recap: Basiscursus social media

Afgelopen donderdag vond in de i-doe pop up de workshop: Basis cursus social media plaats onder leiding van Yvette Schelvis / The social Stylist. Waar begin je, waar moet je op letten, welke media zet je wanneer in en hoe doe je dat.

  1. Omschrijf afzonderlijk de doelgroep en hun profiel
  2. Maak een korte pitch waarin je toelicht wat jouw organisaties doet, hoe ze dat doet, waarom dit zo mooi is en wat het oplevert.
  3. Benoem welke activiteiten onderdeel zijn van de werkzaamheden
  4. Welke kernwaarden van toepassing zijn
  5. Omschrijf altijd in de eerste zin wat je wilt vertellen opgevolgd door een korte toelichting
  6. Gebruik altijd aansprekende en kwalitatieve foto’s
  7. Wissel af met kennisdeling en toelichting activiteiten.
  8. Wees actief en betrokken bij je eigen volgers en partners
  9. Verbindt partner aan je bericht door ze te taggen “@”.

Wat brengt MBO71

verbinding, inspiratie en bemiddeling

Wij stimuleren het bedrijfsleven om actief te zijn als betrokken ondernemer, én ondersteunen daarbij organisaties, verenigingen en initiatieven bij de hulpvraag.

Bemiddelaar met als doel samenwerking
we maken het makkelijker

Wij organiseren diverse activiteiten, waaronder match making & informatiesessies, promotionele acties en workshops. Daarbij belichten wij de uitdagingen en oplossingen.

  • Verbindt het bedrijfsleven aan projecten en activiteiten;
  • Inspireert en biedt een podium aan maatschappelijke initiatieven;
  • Stimuleert samenwerking door bemiddelings- & adviesgesprekken;
    Begeleidt organisaties in het samenwerken met het bedrijfsleven;
  • Adviseert bedrijven over de eigen mogelijkheden voor MBO.
  • Match vraag en aanbod op het Beursplein
  • Begeleidt organisaties in het samenwerken met het bedrijfsleven
  • © Copyright 2022
  • MBO71 |
  • Home | 
  • Communicatie : Legit